živý prenos eventu

Výhody živého vysielania

     Využitie sociálnych médií tvorí jadro takmer všetkých marketingových  projektov a stratégií. Možnosti a  mediálny dosah, ktoré tento spôsob virtuálnej komunikácie poskytuje, sú obrovské a  zaujímavé aj z  pohľadu podnikateľov. Živé vysielanie na sociálnych sieťach umožňuje značkám posilňovať názory spotrebiteľov, budovať dôveru alebo aj propagovať svoje produkty. Prostredníctvom online živých vysielaní sa im darí spájať sa so svojím publikom a  potenciálnym zákazníkom kdekoľvek na svete. 

     Rovnako ako u mnohých iných foriem marketingu, táto konkrétna platforma rýchlo rastie a  nadobúda na svojom význame. Čiastočne vďaka všeobecnému nárastu používania sociálnych médií ako celku, ako aj väčšiemu počtu ľudí, ktorí každodenne používajú svoje smartfóny.  

živý prenos
Živé vysielanie sa stalo dôležitou súčasťou marketingových stratégií.

Živé vysielanie nielen na Facebook Live 

      Všetci vieme o popularite YouTube naprieč všetkými vekovými kategóriami. Hlavne pokiaľ ide o video. Pribúdajú však ľudia, ktorí sledujú videá prostredníctvom sociálnych médií. Facebook Live zaznamenal rýchly vzostup, rovnako ako platformy Instagram Live a  Periscope. Známy Facebook Live je zabudovaný do samotného Facebooku a je stále najobľúbenejšou streamovacou platformou. Poskytuje celý rad možných reakcií publika na živé vysielanie a svojim producentom a  zadávateľom  poskytuje  možnosti rôznych výstupových analýz. 

emotikony facebook
Facebook Live poskytuje množstvo reakcií na živé vysielanie.

Živé vysielanie generuje publikum

    Aké sú teda výhody a ako by ste mali implementovať svoju vlastnú stratégiu? Živé vysielanie  je jedným z najrýchlejších spôsobov, ako dostať svoju správu na verejnosť. Vďaka živému vysielaniu môžete vytvoriť skutočný pocit naliehavosti. Svojím spôsobom niekedy  „prinútite“ vzdialených  jednotlivcov, aby si okamžite pozreli vašu ponuku priamo v  živom vysielaní.. 

    Živé vysielanie vám tiež dáva príležitosť produkovať dynamickejší obsah. Ľudia chcú na internete vidieť rýchle čo najviac. A práve v tom môžu živé prenosy pomôcť. Ponúkajú bohatý, hmatateľný obsah, ktorý je veľmi žiaduci. S množstvom zábavy na prezeranie, nehovoriac o veľmi informatívnom charaktere vysielania. 

Podporuje online interakciu 

   Živé vysielanie je skvelým spôsobom, ako posilniť interakciu medzi vami a vašimi potenciálnymi klientmi. Bez ohľadu na to, či je váš obsah zaujímavý pre jednotlivcov vo vašej oblasti, alebo je to len pútavá téma pre zvedavcov. Počas živého vysielania budete mať príležitosť spojiť sa s potenciálnymi klientmi, ktorí predtým možno vôbec neuvažovali o tom, že vás budú kontaktovať.